Hur handlar jag via Swish?

Det är mycket enkelt, välj Swish som betalningsmetod, 1.Fyll i ditt mobilnummer som är anslutet till Swish i rutan till höger, 2. Fyll i dina uppgifter i kundinformation. 3. klicka "Bekräfta Köp". 4. Godkänn betalningen i din mobil.

 

Jag försöker betala via Swish, men det funkar inte!?

Det är ibland driftstörningar med Swish, så försök om en stund igen, du kan även kolla status för tjänsten här: https://www.getswish.se/driftinformation

 

Vad har ni för köpvillkor?

Ni hittar våra villkor HÄR.

 

Jag vill returnera, reklamation eller ångerköp?

Ni hittar ni information om returer HÄR.

 

Levererar ni alla dagar?

Beställningar som är gjorda före 15.00 helgfri vardag, skickas från oss samma dag, det går att beställa från oss alla dagar i veckan, men lördag & söndag samt dessa helgdagar; Nyårsafton, Nyårsdagen, Trettondagen Långfredagen, Påskdagen, Annandag påsk, Första maj, Kristi Himmelsfärds dag, Pingstdagen, Nationaldagen, Midsommarafton, Midsommardagen, Alla helgons dag, Julafton, Juldagen, Annandag jul sker ingen leverans, utan beställningar gjorda då skickas på första vardagen efter.

 

Vad accepterar ni för betalsätt?

Ni hittar information om alla våra betalsätt HÄR.

 

Hur lång leveranstid är det?

För order som vi mottagit betalning före klockan kl. 15.00 Måndag - Fredag skickas normalt från oss samma dag helgfria vardagar,och levereras inom 1-3 vardagar, normal leveranstid är nästkommande vardag.

Allt vi säljer finns i vårt eget lager i Sverige, normal leveranstid är nästkommande vardag..

 

Jag vill köpa en produkt som är slut i lager?

Om en produkt står i "Ej i lager", innebär det att vi kommer att få in varan igen. Om vi kan vi ange ett exakt datum då står det vid produkten.

Vanligtvis tar det mellan sju till 14 dagar för en slutsåld vara att komma in igen.

Anmäl gärna en bevakning av produkten, så får ni ett mail när den finns på lager igen.

(bevakning görs på respektive produkts sida)

 

Vad kostar frakten?

Vi har alltid ett fraktfritt alternativ, dock kan leveranstiden bli något längre.

I övrigt har vikt baserad frakt från 5Kr i övrigt med posten A-post.

Kostnaden kan ses genom att lägga en produkt i varukorgen, och öppna denna.

 

Skickar ni inom Norden?

Det går fint,om ni är boende i Norge, Finland även Åland , Danmark, välkommen med Er beställning!

 

Jag har betalat mot faktura, när kommer fakturan?

Fakturan skickas till den mail ni angett i er beställning, senast 1 vecka efter den skickats.

 

Hur monterar jag mitt skärmskydd i PET (mjukplast)?

Se instruktioner HÄR , spara gärna bilden.

 

Vad är OEM?

Detta är en produkt som inte ligger i en butiksförpackning, utan kommer i en påse eller liknande.

OEM är ett bra sätt att sänka kostnaderna, varför betala för en låda som man bara slänger...

Vidare så blir portot mycket lägre, då en hel del vikt försvinner.

 

Vad har ni får telefonnummer till er support?

För att minimera kostnaderna och hålla nere priserna erbjuder vi inte telefonsupport för tillfället.

Ni kontaktar oss HÄR.

Vi svarar inom 24 timmar helgfri vardag.

 

Jag har beställt ett skydd till Sony Z3+ men det står på etiketten att det är till Z4?

Då vissa tillverkare släpper sina telefoner under olika namn i olika världsdelar, som Sony oftast gör så heter 

Z3+ helt enkelt Z4 i Asien, men har samma modellkod E6553.

Men då vi importerar det mesta från Asien så kan det stå "fel" på etiketten, men är till samma telefon.

 

Vad har jag för modellnummer på min telefon, så jag får rätt skydd?!

Apple-enhet (t.ex. iPhone, iPad):

Klicka på Inställningar följt av Allmänt. Välj sedan Om och scrolla ned tills ni ser raden Modell. Här kan ni se exakt vad vår telefon har för modellnummer.

Android-enhet (t.ex. Samsung, Sony, HTC):

För att se ert modellnummer på er telefon, gå till Inställningar. scrolla till längst ned och välj sedan Om enheten. Under rubriken Modellnummer ser ni vad Er telefon har för modellkod.

Beroende på vilken telefon du har kan sökvägen till Om enheten skilja sig något.

 

Det saknas ett hål för kameran på mitt displayskydd i härdat glas!?

Då våra skärmskydd i glas håller en mycket hög kvalité, och är hela 99% Transparent påverkas inte "selfie" kameran på vissa modeller med dess låga upplösning av glaset, det finns givetvis undantag, men då finns det en öppning även för kameran.

 

Hur ändrar jag svars inställning på min androidtelefon, så jag kan svara med locket på mitt skydd stängt!?

Du kan ändra metoden för att besvara ett samtal; som standard, när du trycker på knappen, kommer det att svara. Om du vill ändra svars läge från standby-skärmen, tryck på Meny  > Inställningar  > Samtalsinställningar> Svarsalternativ . Välj Alla knappar för att besvara samtal när en knapp trycks in på knappsatsen, förutom END , volym , eller kameraknappen.

Du kan också ställa in enheten att automatiskt svara efter några sekunder. Från Svarsalternativ menyn väljer Autosvar . Den här funktionen fungerar inte om enheten är i tyst läge.

 

 

Hittar ni inte svar på Er fråga här?

Skicka den till oss, vi svarar inom 24timmar alla helgfria arbetsdagar, ni kontaktar oss HÄR!